opc_loader
LET OP: WINKEL ALMERE ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK! Plan je afspraak voor de winkel in, via de knop onderaan deze pagina. Klik hier voor de kalender voor afwijkende openingstijden bij vakanties, feestdagen ed.

Terug naar hoofdpagina FAQ

PLAATSEN VAN EEN BESTELLING

  • Moet ik voor een bestelling een account aanmaken? Het is niet noodzakelijk dat u een account aanmaakt voor het plaatsen van een order. Indien u een account aanmaakt .... lees meer 
  • Hoe  maak ik een account aan? Selecteer op de homepagina account aanmaken (bovenaan de pagina). Vul de gevraagde gegevens in. Het is voor de verzendingen van de .... lees meer
  • Kan ik een buitenlands adres opgeven in mijn SwimMere account? U kunt een buitenlands adres opgeven in uw account. Het is ook mogelijk om een buitenlands .... lees meer
  • Ik wil mijn order op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen, kan dat? U kunt bij adresgegevens een ander afleveradres invoeren. Dit kan handig .... lees meer
  • Ik heb al een account, hoe log ik vervolgens in? Selecteer op de homepagina inloggen (rechtsboven) en vul uw e-mailadres en wachtwoord in. Klik op inloggen. Het is ook .... lees meer
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik een nieuw wachtwoord? Selecteer op de homepagina inloggen (rechtsboven) en vul uw e-mailadres in. Klik op inloggen. In .... lees meer
  • Hoe plaats ik artikelen in de winkelwagen? Zoek in het ruime assortiment het gewenste artikel en selecteer direct In Winkelwagen. Indien u zwemkleding selecteert, zult .... lees meer
  • Wanneer is de bestelling definitief? De bestelling is definitief zodra u de bestelling hebt afgerond; u hebt de wijze van verzenden aangegeven en de betaling afgerond. U .... lees meer
  • Hoe weet ik of de order door SwimMere is ontvangen? U ontvangt na het plaatsen van een order per direct een bevestigingsmail van uw order. Indien u geen mail .... lees meer
  • Wat doe ik als ik geen e-mail ontvang na het plaatsen van een bestelling? Indien u geen e-mail hebt ontvangen na het plaatsen van een bestelling, dan is waarschijnlijk .... lees meer
  • Ik zie op mijn opdrachtbevestiging dat ik een verkeerd adres heb opgegeven, wat nu? Indien u nog geen statuswijzigingsmail hebt ontvangen met "Verzonden", dan .... lees meer
  • Wordt mijn bestelling/order gearchiveerd? Ja, uw order wordt gearchiveerd. Indien u echter geen account hebt aangemaakt, worden de gegevens alleen voor .... lees meer
  • Hoe kan ik mijn geplaatste orders bekijken? U kunt alleen uw orders bekijken indien u een account hebt aangemaakt. Om uw orders te bekijken, dient u in te loggen met .... lees meer
  • Hoe plaats ik opnieuw een order als de betaling afgebroken wordt? Indien de order is afgebroken doordat de betaling niet is afgerond, kunt u opnieuw een order plaatsen. .... lees meer
  • Hoe annuleer ik een bestelling? Indien de bestelling door u niet geheel is afgerond, maar al wel verwerkt is door het systeem, dan zal de klantenservice contact met u .... lees meer
  • Wat doet SwimMere met mijn gegevens? Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het versturen van de order en voor de verzenking van nieuwsbrieven indien u zich voor .... lees meer
  • Wat doe ik als ik niet kan inloggen met mijn account? Controleer uw e-mailadres en uw wachtwoord indien u niet kunt inloggen. Indien u uw wachtwoord bent vergeten, .... lees meer
  • Kan ik korting op mijn aankoop krijgen? SwimMere heeft een spaarsysteem voor haar klanten met een account. Bij het plaatsen van een order ontvangt u zogenaamde .... lees meer
  • Welke kosten zitten in de artikelprijzen? De prijzen vermeld op de artikelen zijn inclusief BTW en exclusief verzend- en administratiekosten (zoals kosten voor afterpay). .... lees meer 
  • Wat zijn de kosten bij naleveringen? Indien een bestelling in verschillende zendingen wordt geleverd, komen éénmalig de kosten van verzending voor rekening van de .... lees meer
  • In welke talen kan ik een koopovereenkomst sluiten? De koopovereenkomst kan alleen in het Nederlands gesloten worden.


 

Moet ik voor een bestelling een account aanmaken?

Het is niet noodzakelijk dat u een account aanmaakt voor het plaatsen van een order. Indien u een account aanmaakt, kunt u meedoen met het spaarsysteem SWIMCOINS van SwimMere. Met een account volgt u de stand van zaken van uw order, zonder een account is dit niet mogelijk. Bij orders waarbij u met Afterpay betaalt, moet er een account aangemaakt worden. Dit is vanuit Afterpay verplicht.

terug naar boven

 

Hoe  maak ik een account aan?

Selecteer op de homepagina account aanmaken (bovenaan de pagina). Vul de gevraagde gegevens in. Het is voor de verzendingen van de orders zeer belangrijk dat de gegevens correct worden ingevuld, zowel het e-mail adres als de adresgegevens. Ook is het mogelijk om een account aan te maken zodra u een order plaatst. Nadat u een artikel in het winkelwagentje hebt geplaatst en kiest voor afrekenen, selecteert u "Direct afrekenen". Vul uw adresgegevens en e-mail adres in en vink aan "Maak een account". Indien u niet kiest voor "Maak een account", dan zullen de gegevens niet opgeslagen worden, en enkel voor de order gebruikt worden. 

terug naar boven

 

Kan ik een buitenlands adres opgeven in mijn SwimMere account?

U kunt een buitenlands adres opgeven in uw account. Het is ook mogelijk om een buitenlands factuuradres in te geven en om de artikelen in Nederland te laten bezorgen. In de grensgebieden zou dit handig en goedkoper kunnen zijn.

terug naar boven

  

Ik wil mijn order op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen, kan dat?

U kunt bij adresgegevens een ander afleveradres invoeren. Dit kan handig zijn indien u in het grensgebied woont. Het factuuradres kan dan Belgie of Duitsland zijn en u laat het pakketje in Nederland bezorgen. Tevens kunt u uw werkadres opgeven. Mocht u niet genoeg ruimte hebben in het adresveld dan kunt u ook bij opmerkingen uw voorkeuren vermelden zoals een ander adres (eventueel postkantoor), niet bij de buren, bij niet thuis alleen bij buren op nummer XX ed. SwimMere zal er alles aan doen om uw wensen uit te voeren. SwimMere heeft echter geen invloed op de handelingen van PostNL.

terug naar boven

 

Ik heb al een account, hoe log ik vervolgens in?

Selecteer op de homepagina inloggen (rechtsboven) en vul uw e-mailadres en wachtwoord in. Klik op inloggen.
Het is ook mogelijk om in te loggen nadat u een artikel in het winkelwagentje hebt geplaatst en kiest voor afrekenen. Selecteer vervolgens "Ik ben al klant" en vul uw e-mailadres en wachtwoord in. 

terug naar boven

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

Selecteer op de homepagina inloggen (rechtsboven) en vul uw e-mailadres in. Klik op inloggen. In het volgende scherm krijgt u de mogelijkheid om Wachtwoord vergeten te selecteren. Vul opnieuw uw e-mailadres in en selecteer doorgaan. U ontvangt per e-mail een tijdelijk wachtwoord. U kunt daarna het wachtwoord in uw account zelf aanpassen. SwimMere heeft geen inzicht in de wachtwoorden.

terug naar boven

 

Hoe plaats ik artikelen in de winkelwagen?

Zoek in het ruime assortiment het gewenste artikel en selecteer direct In Winkelwagen. Indien u zwemkleding selecteert, geeft u vervolgens de juiste maat aan. Indien u een artikel kiest zonder maat, dan gaat u direct door naar afrekenen. U kunt ook eerst de details van het artikel bekijken en in tweede instantie het artikel aan uw winkelwagen toevoegen. Indien u rechtsboven uw winkelwagen selecteert, kunt desgewenste artikelen weer uit de winkelwagen verwijderen (middels prullenbakje). 

terug naar boven

 

Wanneer is de bestelling definitief?

De bestelling is definitief zodra u de bestelling hebt afgerond; u hebt de wijze van verzenden aangegeven en de betaling afgerond. U ontvangt van de klantenservice een e-mail dat uw bestelling is ontvangen. 

terug naar boven

 

Hoe weet ik of de order door SwimMere is ontvangen?

U ontvangt na het plaatsen van een order per direct een bevestigingsmail van uw order. Indien u geen mail ontvangt, dan is er iets fout gegaan met de betaling of u heeft een verkeerd e-mail adres opgegeven. Neem dan contact op met de klantenservice.

terug naar boven

 

Wat doe ik als ik geen e-mail ontvang na het plaatsen van een bestelling?

Indien u geen e-mail hebt ontvangen na het plaatsen van een bestelling, dan is waarschijnlijk de betaling niet goed afgerond of is het opgegeven e-mail adres onjuist. Neem dan contact op met de klantenservice.

terug naar boven

 

Ik zie op mijn opdrachtbevestiging dat ik een verkeerd adres heb opgegeven, wat nu?

Indien u nog geen statuswijzigingsmail hebt ontvangen met "Verzonden", dan kan het adres nog aangepast worden. U dient daartoe per omgaande een e-mail te sturen aan [email protected]. Er zijn ook fouten die bij SwimMere opvallen, geen plaats, dubbel huisnummer (op 2 plaatsen ingevuld) enzovoort. Sommige fouten kan SwimMere direct oplossen, voor andere zichtbare fouten/onduidelijkheden zal SwimMere contact met u opnemen. Verkeerde postcodes, huisnummers ed bij brievenbuspost zullen door SwimMere niet als fout herkend worden.

terug naar boven

 

Wordt mijn bestelling/order gearchiveerd?

Ja, uw order wordt gearchiveerd. Indien u echter geen account hebt aangemaakt, worden de gegevens alleen voor de geplaatste bestelling gebruikt. Indien u een account heeft worden tevens de SwimCoins gearchiveerd.

terug naar boven

 

Hoe kan ik mijn geplaatste orders bekijken?

U kunt alleen uw orders bekijken indien u een account hebt aangemaakt. Om uw orders te bekijken, dient u in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Ga vervolgens naar mijn account (links in de balk). Indien u naast de datum op het oogje klikt, kunt u alle gegevens van de orders zien.

terug naar boven

 

Hoe plaats ik opnieuw een order als de betaling afgebroken wordt?

Indien de order is afgebroken doordat de betaling niet is afgerond, kunt u opnieuw een order plaatsen. Het is echter mogelijk dat het gewenste artikel niet meer zichtbaar is, daar deze gereserveerd staat voor de afgebroken order. Neem dan contact op met de klantenservice. 

terug naar boven

 

Hoe annuleer ik een bestelling?

  1. Indien de bestelling door u niet geheel is afgerond, maar al wel verwerkt is door het systeem, dan zal de klantenservice contact met u opnemen om na te gaan of u de bestelling wenst door te zetten.
  2. Indien u de bestelling hebt afgerond en deze alsnog wilt annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Indien de status "Verzonden" is, dan zullen de verzendkosten in rekening worden gebracht. Na retourneren van het artikel zal de aankoopprijs worden teruggeboekt. Indien de bestelling nog niet verzonden is, dan zal de bestelling geannuleerd worden en worden er geen kosten in rekening gebracht.
  3. Indien de bestelling door u niet geheel is afgerond, maar al wel verwerkt is door het systeem, dan zal de klantenservice contact met u opnemen om na te gaan of u de bestelling wenst door te zetten. 
  4. Indien u de bestelling reeds hebt ontvangen, dan kunt u binnen de herroepingstermijn (zie hiervoor herroepingsrecht) het artikel retourneren. Zodra de klantenservice het artikel heeft ontvangen, zal de aankoopprijs worden teruggestort op een door u op te geven bankrekening of verwerkt worden in uw Afterpay account. De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor de rekening van de klant. 

terug naar boven

 

Wat doet SwimMere met mijn gegevens?

Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het versturen van de order en voor de verzending van nieuwsbrieven indien u zich voor de nieuwsbrief hebt aangemeld. Tevens worden de adresgegevens verwerkt in het pakketsysteem van PostNl indien de verzending via de pakketdienst gaat of indien het een volgbaar brievenbuspakje betreft. De volledige richtlijnen staan vermeld in het Privacy Statement en Disclaimer (linkerbalk, onder het kopje klantenservice op de homepagina).

terug naar boven

 

Wat doe ik als ik niet kan inloggen met mijn account?

Controleer uw e-mailadres en uw wachtwoord indien u niet kunt inloggen. Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kies dan "Wachtwoord vergeten". U ontvangt per e-mail een tijdelijk wachtwoord dat u bij uw accountgegevens kunt wijzigen. Tevens is het mogelijk dat u bij een vorige bestelling geen account hebt aangemaakt. Voor een nieuwe order kunt u dit alsnog doen (oude orders worden niet alsnog zichtbaar).

terug naar boven

 

Kan ik korting op mijn aankoop krijgen?

SwimMere heeft een spaarsysteem voor haar klanten met een account. Bij het plaatsen van een order ontvangt u zogenaamde SWIMCOINS. Deze SWIMCOINS kunt u opsparen of bij een volgende order inleveren. Zie voor uitgebreide informatie over het spaarsysteem de uitgebreide toelichting onder het kopje spaarsysteem SWIMCOINS op de homepagina.

terug naar boven

 

Welke kosten zitten in de artikelprijzen?

De prijzen vermeld op de artikelen zijn inclusief BTW en exclusief verzend- en administratiekosten (zoals kosten voor afterpay). Zodra er een keuze is gemaakt over de wijze van verzending, staan de verzend- en administratiekosten in het overzicht vermeld.

terug naar boven

 

Wat zijn de kosten bij naleveringen?

Indien een bestelling in verschillende zendingen wordt geleverd, komen éénmalig de kosten van verzending voor rekening van de klant.

terug naar boven

 

In welke talen kan ik een koopovereenkomst sluiten?

De koopovereenkomst kan alleen in het Nederlands gesloten worden.

terug naar boven

 

Terug naar hoofdpagina FAQ