opc_loader
LET OP: WINKEL ALMERE ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK! Plan je afspraak voor de winkel in, via de knop onderaan deze pagina. Klik hier voor de kalender voor afwijkende openingstijden bij vakanties, feestdagen ed. Van 29 maart tm 2 april geen verzending.

Terug naar hoofdpagina FAQ

HERSTELLEN VAN EEN FOUT

  • Hoe wijzig ik mijn gegevens van mijn account?
  • Hoe verwijder ik mijn account?
  • Ik heb een verkeerd e-mail adres doorgegeven, hoe pas ik dit aan?
  • Hoe verwijder ik een artikel uit de winkelwagen?
  • Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn winkelwagen?
  • Hoe wijzig ik een maat in mijn winkelwagen?
  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?

 

Hoe wijzig ik mijn gegevens van mijn account?
Indien u inlogt op de website van SwimMere zwemsport, kunt u bij 'wijzig account'  (linksonder op homepage) uw accountgegevens zoals adresgegevens, e-mail adres wijzigen.

 

Hoe verwijder ik mijn account?
Het is niet mogelijk om uw account te verwijderen.

 

Ik heb een verkeerd e-mail adres doorgegeven, hoe pas ik dit aan?
Indien u bij het plaatsen van een order een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd, zult u geen orderbevestiging ontvangen. Neem dan contact op met de klantenservice. 
U kunt uw e-mail adres wijzigen via 'wijzig account' (linksonder op homepaga) uw accountgegevens aanpassen, dan dient u echter wel te weten met welk foutieve e-mailadres u een account hebt aangemaakt. Indien er een niet bestaand e-mailadres is gebruikt ontvangt SwimMere bij het plaatsen van een order een melding dat de bevestigingsmail niet is verzonden. Indien dit het geval is zal SwimMere contact met u opnemen. Het gebeurt echter niet altijd dat providers een melding sturen.

 

Hoe verwijder ik een artikel uit de winkelwagen?
Klik op uw winkelwagen rechtsboven op de pagina. Klik op het prullenbakje rechts naast het artikel dat u wilt verwijderen. Ook tijdens het vervolg op het plaatsen van de order kunt u nog artikelen uit de winkelwagen verwijderen. 


Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn winkelwagen?
Selecteer het artikel dat u aan uw winkelwagen wilt toevoegen, en klik op de button 'in winkelmand'. Het overzicht van de toegevoegde artikelen in uw winkelwagen ziet u rechtsboven op de pagina.


Hoe wijzig ik een maat in mijn winkelwagen?
Het is niet mogelijk om de maat in de winkelwagen te wijzigen. U dient het verkeerde artikel te verwijderen en het juiste artikel met de juiste maat aan uw winkelwagen toe te voegen.

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

  1. Indien de bestelling door u niet geheel is afgerond, maar al wel verwerkt is door het systeem, dan zal de klantenservice contact met u opnemen om na te gaan of u de bestelling wenst door te zetten of te annuleren.
  2. Indien u de bestelling hebt afgerond en deze alsnog wilt annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Indien de status Verzonden is, dan zullen de verzendkosten in rekening worden gebracht. Na retourneren van het artikel zullen de kosten van het artikel worden teruggeboekt. Indien de bestelling nog niet verzonden is, dan zal de bestelling geannuleerd worden.
  3. Indien u de bestelling reeds hebt ontvangen, dan kunt u binnen de herroepingstermijn (zie hiervoor herroepingsrecht) het artikel retourneren. Zodra de klantenservice het artikel heeft ontvangen, zal het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel worden teruggestort op een door u op te geven bankrekening. De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor de rekening van de klant. 


Terug naar hoofdpagina FAQ