opc_loader
Last van je oren, ben je je oordopjes steeds kwijt, kan je door de dopjes niets horen of zitten ze gewoon niet lekker. De oplossing Audiol Swim, een oorspray die je in het oor spuit waardoor na afloop het water uit je oor loopt. Klik hier voor meer info.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Merken

Terug naar hoofdpagina FAQ

VERZENDKOSTEN EN LEVERTIJDEN

  • Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
  • Wat zijn de verzendkosten in Europa?
  • Wat zijn de verzendkosten buiten Europa?
  • Kan ik mijn artikelen ook met track & trace laten bezorgen?
  • Wat zijn de kosten voor track & trace?
  • Kunnen de artikelen ook onder rembours verzonden worden?
  • Kan ik mijn artikelen ook ophalen?
  • Hoe maak ik een afspraak om artikelen op te halen?
  • Wat is het verschil tussen PostNL en PostNL track & trace?
  • Wat is de levertijd van bestelde artikelen?
  • Wat is de levertijd van geborduurde of bedrukte artikelen?
  • Wat zijn de kosten voor het retourzendingen?

 

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
Brievenbuspost bedraagt € 3,50 (incl. BTW)
Brievenbuspost met track & trace bedraagt € 4,25 (incl. BTW)
Pakketpost in NL (< 30 kg) met track & trace bedraagt € 5,60 (incl. BTW)
Rembours bedraagt minimaal € 21,12 (incl. BTW)

Bestelt u voor meer dan € 70,00 dan zijn de verzendkosten voor rekening van SwimMere (geldt niet voor brievenbuspost met track en trace). Eventuele retourkosten zijn altijd voor uw rekening.


Wat zijn de verzendkosten in Europa?
Internationale verzendkosten zijn bij brievenbuspost € 6,72 (incl. BTW). Pakketpost is afhankelijk van het land. In uw winkelwagentje kunt u na het invoeren van het land de juiste verzendkosten zien.
Voor België en Duitsland geldt dat indien u voor meer dan € 100,00 bestelt, de verzendkosten voor rekening van SwimMere komen.



Wat zijn de verzendkosten buiten Europa?
Internationale verzendkosten zijn bij brievenbuspost € 7,45 (incl. BTW). Pakketpost is afhankelijk van het land. In uw winkelwagentje kunt u na het invoeren van het land de juiste verzendkosten zien.


Kan ik mijn artikelen ook met track & trace laten bezorgen?
Zowel brievenbuspost als pakketpost kan met track & trace worden bezorgd. 


Wat zijn de kosten voor track & trace?
Brievenbuspost in NL met track & trace bedraagt € 4,25 (incl. BTW)
Pakketpost in NL (< 30 kg) met track & trace bedraagt € 5,60 (incl. BTW)
Pakketpost Internationaal zijn afhankelijk van het land. In uw winkelwagentje kunt u na het invoeren van het land de jusite verzendkosten zien.



Kunnen de artikelen ook onder rembours verzonden worden?
De artikelen kunnen binnen Nederland onder rembours verzonden worden, de kosten voor verzending onder rembours zijn minimaal € 21,12 (incl. BTW).


Kan ik mijn artikelen ook ophalen?
U kunt artikelen tijdens de openingstijden of op afspraak ophalen in de showroom te Almere. Op de home page staan de actuele openingstijden. Neem voor het maken van een afspraak contact op met de klantenservice. Betalen met PIN heeft de voorkeur. In de showroom is pasgelegenheid aanwezig.


Hoe maak ik een afspraak om artikelen op te halen?
Neem per e-mail of telefonisch contact op met de klantenservice. De klantenservice is maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 14.00 uur telefonisch te bereiken op 06-12548660 en 036-5246625.


Wat is het verschil tussen PostNL en PostNL track & trace?
Indien u kiest voor PostNL worden de artikelen per normale brievenbuspost verzonden, waardoor de kosten laag kunnen blijven. PostNL track & trace is een volgbaar brievenbuspakje.
Zodra artikelen per pakketpost worden verzonden ontvangt u altijd een track en trace code om artikelen te volgen.


Wat is de levertijd van bestelde artikelen?
Goederen die op voorraad zijn worden in principe binnen 2 à 3 werkdagen geleverd door PostNL (indien mogelijk de volgende dag als de bestelling voor 14.00 uur geplaatst is). De mogelijkheid bestaat de goederen onder rembours te verzenden. Dit kan een dag langer duren. Rembourszendingen worden nooit op zaterdag afgeleverd. Daarnaast is het mogelijk om een afspraak te maken om de goederen af te halen in de showroom te Almere. De levertijd van goederen die niet op voorraad zijn, is afhankelijk van de levertijd van de leverancier. U wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd. De levertijd van geborduurde en bedrukte artikelen is ongeveer 2 weken, hierover wordt u geïnformeerd. 


Wat is de levertijd van geborduurde of bedrukte artikelen?
De levertijd van geborduurde en bedrukte artikelen is ongeveer 2 weken, hierover wordt u geïnformeerd.  Geborduurde en bedrukte artikelen kunnen niet geretourneerd of geruild worden. 


Wat zijn de kosten voor retourzending?

Retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Bij retourzending van een pakket kunt u gebruik maken van een adresetiket dat u via SwimMere wordt aangeleverd. De kosten zijn dan € 5,35 in plaats van € 6,95 bij het postkantoor. Bij het doorgeven van een retour ontvangt u hier informatie over.

Terug naar hoofdpagina FAQ

Menu