opc_loader

Cookies op SwimMere zwemsport

SwimMere zwemsport is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken, en je te informeren over het gebruik daarvan op de site. SwimMere zwemsport gebruikt cookies en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden:

  • het optimaliseren van de website
  • het verzamelen en analyseren van statistieken

Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk. 

De fysieke winkel in Almere is tijdelijk ter bescherming van klanten gesloten (ook voor afhalen). Verzending vindt gewoon plaats. Lees ook de nieuwsbrief.

Exercise band 4 0,65 mm

Artikelnr. SwimMere: TR1752
Artikelnummers
Nr. lev.:
27274

Kenmerken

 
Beschrijving: oefenband
Opmerking: geschikt voor landtraining
Grootte: dikte 0,65mm, afmeting 120x15cm
Materiaal: natuurlijk latex
Kleur: rood
 
9,99

Voor 14.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden (m.u.v. weekend- en feestdagen). Brievenbuspost volgen? Kies voor Track en Trace.

Verzendmethode

PostNL brievenbuspost (gratis vanaf 80 Euro ): 4,84

De Rucanor Exercise band is een hulpmiddel bij de landtraining. De band geeft weerstand bij de workout en kan voor verschillende aerobic en spieroefeningen gebruikt worden. De banden zijn er in de maten 1 t/m 4, dikte variërend van 0,35mm tot 0,65mm. Hoe dikker hoe zwaarder. 

  • natuurlijk latex
  • inhoud 2 banden
  • lengte 120cm x 15cm
  • dikte 0,65mm
  • kleur rood

Bij extra informatie een aantal oefeningen

Een 4 tal oefeningen die jouw billen en benen trainen met behulp van een weerstands band 

GLUTE KICK BACK

  1. Houd beide uiteinden van jouw resistance band vast en plaats het midden van de band op jouw linkervoetzool. Houd je ellebogen en knieën op de grond, zodat jouw rug helemaal recht is.
  2. Houd de band strak, houd je buik in en strek jouw linkerbeen recht naar achteren uit. Trek daarna jouw knie weer in, maar laat hem de grond niet raken.
  3. Dit is een herhaling. Doe 3 sets van 15 tot 20 sets per been.

DEADLIFTS MET RESISTANCE BAND

  1. Knoop je resistance band aan elkaar. Zet je voeten op de band op heupwijdte en houd de knoop van de band in beide handen vast.
  2. Buig je knieën een beetje, hang vanuit je heupen iets naar voren zodat je borst bijna paralel aan de vloer is, maar houd je rug recht en je buikspieren aangespannen. Je moet een lichte rek in jouw hamstrings voelen in deze positie.
  3. Houd je rug recht terwijl je jouw bilspieren gebruikt om weer rechtop te staan.
  4. Dit is een herhaling. Doe er in totaal 20.

GLUTE BRIDGE MET WEERSTAND

  1. Ga op je rug liggen met gebogen knieën, waarbij je jouw voeten op heupwijdte zet. Plaats de band over jouw bekken, waarbij je de uiteinden op de vloer duwt ten hoogte van jouw heupen.
  2. Span jouw buikspieren aan, knijp je billen samen en duw jouw heupen snel omhoog naar een brug.
  3. Houd dit voor 1 seconde vast en zak dan weer in 3 seconden tijd terug naar de beginpositie.
  4. Dit is een herhaling. Doe er in totaal 20.

Tip: je kunt deze oefening lichter of zwaarder te maken door de resistance band lichter of strakker om jouw bekken te doen.

LEG ABDUCTION MET RESISTANCE BAND

  1. Plaats de resistance band om het midden van jouw voeten. Ga op je rug liggen en duw jou benen vanaf jouw heupen de lucht in.
  2. Houd je armen aan de zijkanten van jouw lichaam en duw je onderrug in het matje. Open en sluit jouw benen. (Sluiten doe je niet verder dan heupwijdte.)
  3. Dit is een herhaling. Maak 3 sets van 15 herhalingen.
Exercise band 4 0,65 mm heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.

Alternatieve artikelen:

Laatst bekeken items