opc_loader
Openingstijden! Woens- en donderdag PRIVATE SHOPPING, plan een afspraak via button onderaan pagina. Vrijdag (elke week) en zaterdag (om de week) doorlopend open van 11 tot 16.00 uur. Bekijk kalender voor exacte dagen.

Yoga/Fitness Mat 1cm

Artikelnr. SwimMere: TR2861
Artikelnummers
Nr. lev.:
29681

Kenmerken

 
Opmerking: yoga/fitness mat
Grootte: 173x61x1cm
Materiaal: PVC foam
Kleur: zwart/grijs
 
25,99

Voor 14.00 uur besteld, dan doen wij er alles aan om de order dezelfde dag te verzenden.
Uitzonderingen gelden voor weekend- en feestdagen en speciale gelegenheden. 
In het overzicht "openingstijden kalender" staan de aanpassingen.
Brievenbuspost volgen? Kies voor Track en Trace, u kunt dan te verwachten aflevering volgen.

Verzendmethode

PostNL pakketpost (gratis vanaf 80 Euro): 6,90

Een complete training voor de wedstrijdzwemmer bestaat uit zwemtraining maar ook uit landtraining. Op de comfortabele yoga-/fitness mat van Rucanor kunnen veel oefeningen gedaan worden om de lenigheid, spierkracht, stroomlijn ed te verbeteren. Gebruik de mat bij oefeningen voor romp, buik, rug, benen ed. Bij extra informatie een aantal buikspieroefeningen.

Pas de zwaarte van oefeningen aan met exercise banden, koorden, foam yoga roller of medicine ball.

Kenmerken:

  • dikte 1cm
  • afmeting: 173*61cm
  • PVC foam
  • oprolbaar (1 elastiek in verpakking
  • tweekleurig: zwart/grijs
  • zonder draagband

Bij extra informatie een aantal buikspieroefeningen

De buikspieren kan je verdelen in 3 hoofdgroepen:

  •  De middelste buikspieren
  •  De zijkant van de buik
  •  De onderste buikspieren

Buikspieroefeningen voor thuis: middelste buikspieren

De meeste buikspieroefeningen voor thuis zijn er voor de middelste buikspieren. De middelste buikspieren zijn de belangrijkste spieren en moeten goed getraind worden.

Om je middelste buikspieren te oefenen zijn er verschillende oefening maar de meest gebruikte zijn

  • De crunch
  • De sit up
  • V-up

Er zijn vele variaties van deze oefeningen te vinden.

Buikspieroefeningen voor thuis: zijkant van de buik

De zijkant van de buik moet je soms ook trainen, alhoewel je vaak al meepakt met sport in het algemeen. Om een volwaardige platte buik te creëren is het goed verschillende oefeningen te doen die de zijkant van je buik versterken.

Dit kan doormiddel van de volgende oefeningen

  • De gekruiste buikspieroefening
  • De zijwaartse crunch

Buikspieroefeningen voor thuis: onderste buikspieren

De belijning van het lichaam wordt door deze buikspieren goed duidelijk.

Je kunt geen vet verbranden met buikspieroefeningen maar je kunt wel je buikspieren beter zichtbaar krijgen. Dit doe je onder andere met het trainen van de onderste buikspieren.

Gebruik de volgende oefeningen hiervoor

  • De Pulse up
  • De Knee Raise

De juiste uitvoer van een buikspieroefening

Om een oefening op de juiste manier te beheersen is het belangrijk om rekening te houden met de techniek. Voor de buikspieroefeningen voor thuis gelden er verschillende technieken.

Gelukkig zijn er een aantal gelijkenissen. De onderstaande tips helpen je voor de correcte uitvoer van de oefening.

  • Adem uit bij inspanning
  • Adem in bij ontspanning
  • Laat de buikspieren branden
  • Draag losse kleding
  • Train in een koele ruimte

De bovenstaande tips helpen je bij de correcte uitvoer van buikspieroefeningen thuis. Maak het jezelf niet te moeilijk en voer vooral de oefeningen uit waar je goed in bent.

voorbeeld schema

Dag 1
Crunch 3  sets 12 herhalingen per set
Pulse up 3  sets 12 herhalingen per set
Gekruist 3  sets 12 herhalingen per set

Dag 2
Crunch 3  sets 14 herhalingen per set
Knee raises 3  sets 14 herhalingen per set
Gekruist 3  sets 14 herhalingen per set 

 

Dag 3
Crunch 3  sets 16 herhalingen per set
Pulse up 3  sets 16 herhalingen per set
V-up 3  sets 16 herhalingen per set
Yoga/Fitness Mat 1cm heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Yoga/Fitness Mat 1cm


Alternatieve artikelen:

Laatst bekeken items