opc_loader
LET OP: WINKEL ALMERE ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK! Plan je afspraak voor de winkel in, via de knop onderaan deze pagina. Klik hier voor de kalender voor afwijkende openingstijden bij vakanties, feestdagen ed.

Terug naar hoofdpagina FAQ

VERZENDKOSTEN EN LEVERTIJDEN

  • Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
  • Wat zijn de verzendkosten in Europa?
  • Wat zijn de verzendkosten buiten Europa?
  • Kan ik mijn artikelen ook met track & trace laten bezorgen?
  • Wat zijn de kosten voor track & trace?
  • Kan ik mijn artikelen ook ophalen?
  • Hoe maak ik een afspraak om artikelen op te halen?
  • Wat is het verschil tussen PostNL en PostNL track & trace?
  • Wat is de levertijd van bestelde artikelen?
  • Wat is de levertijd van geborduurde of bedrukte artikelen?
  • Wat zijn de kosten voor het retourzendingen?

 

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
Brievenbuspost met track & trace bedraagt € 5,02 (incl. BTW)
Pakketpost in NL (< 23 kg) met track & trace bedraagt € 7,47 (incl. BTW)
Bestelt u voor meer dan € 80,00 dan zijn de verzendkosten voor rekening van SwimMere (geldt niet voor vrije keuze track en trace). Eventuele retourkosten zijn altijd voor uw rekening.


Wat zijn de verzendkosten in Europa?
Internationale verzendkosten zijn afhankelijk van bestemming. Een brievenbuspakje zonder track en trace is ongeveer € 8,35 . Pakketpost vanaf € 10,73 (afhankelijk van land en grootte pakket). In uw winkelwagentje kunt u na het invoeren van het land de juiste verzendkosten zien.
Voor België en Duitsland geldt dat indien u voor meer dan € 100,00 bestelt, de verzendkosten voor rekening van SwimMere komen, met uitzondering van brievenbuspost die op verzoek met track en trace wordt verzonden.


Wat zijn de verzendkosten buiten Europa?
Internationaal mogen goederen niet met brievenbuspost (met een envelop) verzonden worden. Kleine goederen worden als briefpakje zonder track en trace verstuurd. Afhankelijk van bestemming is dit ongeveer € 8,35. Pakketpost is afhankelijk van het land. In uw winkelwagentje kunt u na het invoeren van het land de juiste verzendkosten zien.


Kan ik mijn artikelen ook met track & trace laten bezorgen?
Zowel brievenbuspost als pakketpost worden binnen Nederland met track & trace worden bezorgd. Bij orders verzonden naar het buitenland kan gekozen worden tussen met of zonder track & trace. 


Wat zijn de kosten voor track & trace?
Brievenbuspost in NL met track & trace bedraagt € 5,02 (incl. BTW)
Pakketpost in NL (< 23 kg) met track & trace bedraagt € 7,47 (incl. BTW)
Pakketpost Internationaal zijn afhankelijk van het land. In uw winkelwagentje kunt u na het invoeren van het land de juiste verzendkosten zien.


Kan ik mijn artikelen ook ophalen?
U kunt artikelen tijdens de openingstijden of op afspraak ophalen in de winkel te Almere. Op de home page staan de actuele openingstijden. Neem voor het maken van een afspraak contact op met de klantenservice of volg de instructies op de site. Betalen met PIN heeft de voorkeur. In de winkel is pasgelegenheid aanwezig.


Hoe maak ik een afspraak om artikelen op te halen?
Zodra u een bevestiging hebt ontvangen dat de artikelen klaar liggen, kunt u tijdens de doorlopende opening op woensdag en om de week op zaterdag langskomen om de order af te halen. Op donderdag en vrijdag is dit mogelijk als er afspraken gepland staan in de winkel. Dit is op de betreffende dag om 9.30 uur bekend.


Wat is het verschil tussen PostNL en PostNL track & trace?
Indien u kiest voor PostNL binnen Nederland worden de artikelen als brievenbuspakje of pakket verzonden en zijn volgbaar via de track & trace. Bij buitenlandse orders kunt u kiezen tussen met of zonder track en trace. Zonder track en trace kunnen orders niet gevolgd worden. Niet door de klant en niet door SwimMere. Alleen een afgiftebewijs kan gedeeld worden.


Wat is de levertijd van bestelde artikelen?
Goederen die op voorraad zijn worden in principe binnen 2 werkdagen verzonden en worden dan binnen 1 à 2 werkdagen geleverd door PostNL. Gedurende de vakantieperiode of bij topdrukte bij PostNL tijdens feestdagen ed gelden afwijkende verzendtijden. Kijk hiervoor in de kalender. 

In principe zijn alle te bestellen artikelen in de webwinkel ook op voorraad (uitzondering zijn fouten in de voorraadregistratie, welke uiteraard zoveel mogelijk voorkomen worden). De mogelijkheid bestaat de goederen onder rembours te verzenden. Dit kan een dag langer duren. Rembourszendingen worden nooit op zaterdag afgeleverd. Bij interesse voor rembours, neem contact op met de klantenservice. Daarnaast is het mogelijk om een afspraak te maken om de goederen af te halen in de winkel te Almere. De levertijd van goederen die niet op voorraad zijn, is afhankelijk van de levertijd van de leverancier. U wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd. De levertijd van geborduurde en bedrukte artikelen is ongeveer 2 weken, hierover wordt u geïnformeerd. 


Wat is de levertijd van geborduurde of bedrukte artikelen?
De levertijd van geborduurde artikelen van Lane 4 is ongeveer 2 weken, hierover wordt u geïnformeerd. Bedrukte badmutsen hebben ongeveer een levertijd van een maand, tenzij anders aangegeven. Geborduurde en bedrukte artikelen kunnen niet geretourneerd of geruild worden. 


Wat zijn de kosten voor retourzending?
Retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Bij retourzending van een pakket kunt u gebruik maken van een adresetiket dat u via SwimMere wordt aangeleverd. De kosten zijn dan € 6,17 in plaats van € 6,95 bik online frankering via PostNl site en € 7,65 bij het postkantoor. Bij het doorgeven van een retour ontvangt u hier informatie over.

Terug naar hoofdpagina FAQ