opc_loader

Cookies op SwimMere zwemsport

SwimMere zwemsport is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken, en je te informeren over het gebruik daarvan op de site. SwimMere zwemsport gebruikt cookies en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden:

  • het optimaliseren van de website
  • het verzamelen en analyseren van statistieken

Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk. 

De winkel is weer open, maar alleen op afspraak. Lees het opgestelde protocol en bekijk de kalender met openingstijden.

Terug naar hoofdpagina FAQ

KLANTENSERVICE / CONTACT

  • Waar kan ik terecht met vragen en of klachten over mijn artikel?
  • Is er een klachtenregeling?
  • Wat doe ik als mijn aankoop binnen afzienbare tijd kapot is gegaan?
     

Waar kan ik terecht met vragen en of klachten over mijn artikel?
Stel uw vraag via het contactformulier bij 'contact' of neem telefonisch contact op met de klantenservice op werkdagen tussen 09.00 en 15.00 uur, telefoon 06-12548660 of 036-5246625. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@swimmerezwemsport.nl


Is er een klachtenregeling?
SwimMere zwemsport heeft een klachtenregeling, kijk hiervoor op de homepagina van de website (klachtenregeling)


Wat doe ik als mijn aankoop binnen afzienbare tijd kapot is gegaan?
Indien uw aankoop gebreken vertoont, dan neemt u zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice. U dient het betreffende product te retourneren naar het postadres van SwimMere zwemsport (Kebajastraat 23, 1336 NA, Almere). Afhankelijk van het gebrek zal het product teruggestuurd worden naar de leverancier. Nadere informatie ontvangt u van de klantenservice.  

Terug naar hoofdpagina FAQ