KLANTENSERVICE / CONTACT
- Waar kan ik terecht met vragen en of klachten over mijn artikel?
- Is er een klachtenregeling?
- Wat doe ik als mijn aankoop binnen afzienbare tijd kapot is gegaan?
Waar kan ik terecht met vragen en of klachten over mijn artikel?
Stel uw vraag via het contactformulier bij 'contact' of neem telefonisch contact op met de klantenservice op werkdagen tussen 09.00 en 15.00 uur, telefoon 06-12548660 of 036-5246625. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]
Is er een klachtenregeling?
SwimMere zwemsport heeft een klachtenregeling, kijk hiervoor op de homepagina van de website (klachtenregeling)
Wat doe ik als mijn aankoop binnen afzienbare tijd kapot is gegaan?
Indien uw aankoop gebreken vertoont, dan neemt u zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice. U dient het betreffende product te retourneren naar het postadres van SwimMere zwemsport (Kebajastraat 23, 1336 NA, Almere). Afhankelijk van het gebrek zal het product teruggestuurd worden naar de leverancier. Nadere informatie ontvangt u van de klantenservice.
Terug naar hoofdpagina FAQ