opc_loader
LET OP: WINKEL ALMERE ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK! Plan je afspraak voor de winkel in, via de knop onderaan deze pagina. Klik hier voor de kalender voor afwijkende openingstijden bij vakanties, feestdagen ed.

Terug naar hoofdpagina FAQ

RETOURNEREN

  • Kan ik mijn online aankoop retourneren?
  • Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren/wat is het zichttermijn van mijn aankoop?
  • Kan ik mijn online aankoop ruilen?
  • Wat zijn de voorwaarden om mijn aankoop te retourneren of te ruilen?
  • Wat zijn de kosten voor het retourneren van een artikel?
  • Kan ik een aankoop in de showroom retourneren?
  • Kan ik een aankoop in de showroom ruilen?
  • Waar vind ik het formulier om artikelen te retourneren of te ruilen?
  • Wat is het herroepingsrecht?

 

Kan ik mijn online aankoop retourneren?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Zie de voorwaarden voor het herroepen de homepage - herroepingsrecht


Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren/wat is het zichttermijn van mijn aankoop?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Zie de voorwaarden voor het herroepen de homepage - herroepingsrecht


Kan ik mijn online aankoop ruilen?
Voor de voorwaarden voor het ruilen van artikelen zie de voorwaarden op de homepage: ruilng. 


Wat zijn de voorwaarden om mijn aankoop te retourneren of te ruilen?
Voor de voorwaarden voor het retourneren of het ruilen van artikelen zie de informatie bij klantenservice op de homepage: ruilng en herroepingsrecht.
 


Wat zijn de kosten voor het retourneren van een artikel?
De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de klant. Bij het retourneren van een pakket kunt u gebruikt maken van een retouretiket dat u via SwimMere kunt aanvragen. De kosten zijn dan € 6,17 in plaats van € 7,65 bij het postkantoor of € 6,95 via online frankeren via PostNL site. Zodra u een retour aanmeldt, krijgt u hier informatie over.


Kan ik een aankoop in de showroom retourneren?
Voor het retourneren van een in de showroom gekocht artikel, gelden dezelfde voorwaarden als voor het het retourneren van een artikel gekocht via de website. Zie voor de voorwaarden voor het retourneren/herroepen van artikelen de informatie bij klantenservice op de homepage: herroepingsrecht. In de showroom is geen contant geld aanwezig. Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen zal op een door u opgegeven bankrekening teruggestort worden.


Kan ik een aankoop in de showroom ruilen?
Voor het ruilen van een in de showroom gekocht artikel, gelden dezelfde voorwaarden als voor het het ruilen van artikel gekocht via de website. Zie voor de voorwaarden voor het ruilen van artikelen de informatie op de homepagina bij klantenservice: ruiling


Waar vind ik het formulier om artikelen te retourneren of te ruilen als ik geen toegang tot internet heb?
Het formulier voor Herroeping en ruiling vindt u op de homepagina van de website van SwimMere zwemsport. Tevens ontvangt u in de mail van de orderbevestiging een link naar het formulier.


Wat is het herroepingsrecht?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.  Zie de voorwaarden voor het herroepen de homepage bij klantenservice - herroepingsrecht.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. 
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u de betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan exclusief de verzendkosten en de kosten met betrekkeing tot de betaalwijze (bij Afterpay en PayPal), onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Tevens wordt gewacht met terugbetalen tot het moment dat het artikel retour is ontvangen.

Terug naar hoofdpagina FAQ